0

Op Kymenlaakso rajoittaa pankissa asioivien määrän 10 henkilöön

Asiakkaiden sekä henkilöstön terveyden turvaamiseksi OP Kymenlaakso siirtää kaiken mahdollisen asioinnin digitaalisiin kanaviin. Asiakkaiden toivotaan asioivan konttoreilla vain välttämättömissä tilanteissa. OP Kymenlaakso rajoittaa 19.3. alkaen kassa- ja neuvontapalveluissa kerralla olevien asiakkaiden määrän 10 henkilöön.
Asiakkaita pyydetään desinfioimaan kätensä tullessaan sisään konttoriin. Desinfiointiainetta on tarjolla kaikilla konttoreilla. Kouvolan konttorilla Kouvolankadun puoleinen ulko-ovi suljetaan ja kaikki asiakkaat ohjataan tulemaan sisään Tavarakadun puoleisesta sisäänkäynnistä.
– Toivomme asiakkaiden jonottavan ulkona riittävän väljästi tartuntariskin minimoimiseksi, sanoo HR- ja viestintäjohtaja Susanne Vesala OP Kymenlaaksosta.

Pankki- ja vakuutusasioita voi hoitaa OP-mobiilissa ja op.fi-palvelussa. Neuvotteluja voidaan käydä myös puhelimitse.
Maksamisessa kannattaa suosia kortti- ja etenkin lähimaksua sekä Pivoa tai Siirto-maksua. Käteinen kulkee useiden käsiparien kautta ja siksi muut maksutavat ovat suositeltavampi vaihtoehto. Tarvittaessa käteistä voi nostaa esimerkiksi Otto-automaateista.
Mikäli käytössä ei ole digitaalisia pankkipalveluja, voi laskuja maksaa ilman konttorikäyntiä myös suoramaksuna tai käyttää maksupalvelukuoria. Uusia suoramaksutoimeksiantoja voi tehdä puhelimitse ja maksupalvelukuoret jättää lähimpään postilaatikkoon.

Myös pankkiasioinnissa tulee noudattaa viranomaisohjeistuksia eli konttorille ei voi tulla, mikäli on palannut 14 vuorokauden sisällä ulkomailta tai on edes lievästi flunssaoireinen.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

Viikon kysymys

Koetko Uudenmaan liikkumisrajoituksen tarpeellisena?

Näytä tulokset

Loading ... Loading ...